Rozwiązanie dedykowane dla podmiotów gospodarczych, instytucji finansowych, jednostek budżetowych, które w procesie negocjacji sprawdzają ewentualne, nieautoryzowane zmiany w dokumencie umowy w porównaniu do jego oryginalnej wersji.  Rozwiązanie porównując dokument szybko i samodzielnie wskazuje różnice, zmiany w umowie, które wymagają weryfikacji.

Idea działania

Problem: nieautoryzowane zmiany w dokumencie w porównaniu do jego oryginalnej wersji.
Scenariusz zastosowania: W trakcie procesu negocjacji umowy, nanoszone były zmiany w kolejnych wersjach umowy kierowane do akceptacji przez drugą stronę. Po finalnej akceptacji umowy jedna ze stron odpowiada za jej wydruk (2 egzemplarze), podpis i przesłanie drugiej stronie. Druga strona weryfikuje czy przedstawiona do podpisu umowa nie różni się od posiadanej finalnej wersji elektronicznej, a następnie podpisuje i odsyła jeden z  egzemplarzy.

Porównywarka umów:

  • pozwala bardzo szybko sprawdzić czy Twój kontrahent nie naniósł zmian, bez potrzeby żmudnego ręcznego porównywania treści obu dokumentów,
  • porównywanie wskazuje jedynie „prawdziwe” zmiany,
  • porównywarka ogranicza liczbę błędów lub miejsc podejrzanych - wymagających weryfikacji,
  • porównywarka jest bardzo intuicyjnym, prostym i  przyjemnym w użytkowaniu narzędziem usprawniającym procesy zawierania umów.

Test skuteczności działania systemu:

Dla sprawdzenia skuteczności działania a także porównania rozwiązania do tradycyjnej formy porównywania dokumentów przeprowadziliśmy test.

Na 16 stronicowym dokumencie nanieśliśmy 16 zmian.

W pierwszym przypadku użyliśmy najpopularniejszego rozwiązania do OCR dokumentów – systemu ABBYY FineReader, a wyniki z niego otrzymane porównaliśmy z oryginałem z wersji elektronicznej poprzez funkcjonalność dostępną w systemie Word.

W drugim przypadku użyliśmy naszego oprogramowania.

 

Wyniki:

  • w pierwszym przypadku dostaliśmy do sprawdzenia 150 miejsc do weryfikacji, podejrzanych o wystąpienie zmiany,
  • w drugim przypadku otrzymaliśmy jedynie 18!!! (w tym 16 faktycznych zmian).


 

Etapy działania porównywarki umów

  1. Otrzymany w formie papierowej dokument skanujemy.
  2. Zeskanowany dokument zapisujemy w dowolnym miejscu na dysku.
  3. Otwieramy program a następnie wskazujemy lokalizację obu plików, które należy porównać.
  4. System dokona automatycznego porównania obu dokumentów wskazując potencjalne różnice do weryfikacji.

Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!

Imię i nazwisko*:   
E-mail*:   
(i/lub) Telefon*:   
Pytanie:   
2 + 1 (słownie)*: