Transformacja cyfrowa nie jest niczym nowym dla banków i innych instytucji finansowych. Ogromne ilości danych, ich zmienność w czasie w połączeniu ze złożonością procesów sprawiają, że obecnie bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, świat finansów polega na nowoczesnych technologiach. Proponowane przez nas rozwiązania pomagają odkryć i lepiej zrozumieć interakcje między ludźmi, procesami i treściami, dzięki czemu możliwe są usprawnienie i optymalizacja działalności naszych klientów. Aby pozostać konkurencyjnym na wymagającym rynku konieczne jest postawienie na hiperautomatyzację. Pomagamy w osiągnięciu tego celu!
Nasze rozwiązania wspierają sektor finansowy w:
W dzisiejszym niestabilnym otoczeniu, firmy windykacyjne i kancelarie prawne muszą działać sprawnie i efektywnie. W obliczu stale zmieniających się przepisów - potrzeba szybkości i elastyczności działania jest coraz bardziej konieczna. Dlatego na pierwszy plan wysuwa się automatyzacja i wykorzystanie narzędzi, które zredukują koszty i czas oraz ograniczą obsługę manualną.
Systemy, które wdrażamy można wykorzystać do:
Nasze rozwiązania pomagają zautomatyzować procesy windykacyjne oraz operacje prawne, poprzez:
Zastosowanie naszych narzędzi usprawni operacje prawne, znacznie przyspieszy procesy windykacyjne i zoptymalizuje koszty, ale także będzie wsparciem dla pracy zdalnej.
Proponujemy zestaw narzędzi wspomagających działalność branży logistycznej i transportowej. Rozwiązania w zakresie przechwytywania i przetwarzania dokumentów, formularzy automatycznie wyodrębniają dane gotowe do wykorzystania w działalności operacyjnej. Szybkie pozyskanie danych z dokumentów papierowych umożliwia przyspieszenie procesów zwiększając tym samym efektywność działalności. Wiele z narzędzi możliwe jest do stosowania z poziomu urządzeń mobilnych, co czyni je jeszcze bardziej dostępnymi w procesach logistycznych.
Zwiększenie efektywności i automatyzacji w logistyce osiągamy poprzez pracę opartą o następujące rodzaje dokumentów:
Dodatkowo pomagamy naszym klientom w budowie i usprawnianiu procesów poprzez wykorzystanie narzędzi klasy BPM oraz process mining.
Szkoły, uniwersytety, instytucje badawcze, biblioteki, niezależne organizacje i stowarzyszenia mają do wyboru szereg skutecznych, innowacyjnych rozwiązań pomagających w usprawnieniu procesów akademickich i administracyjnych. Od lat pomagamy jednostkom edukacyjnym w jak najlepszym wykorzystaniu ograniczonych zasobów poprzez zapewnienie konkurencyjnych cenowo, wydajnych i efektywnych rozwiązań z rodziny data capture i content intelligence. Dzięki temu nasi klienci mają możliwość poprawy wydajności pracy oraz obniżenia kosztów operacyjnych.
Nasze rozwiązania są pomocne między innymi przy:
Nasze podejście do zwiększenia wydajności organizacji BPO opieramy na zrozumieniu sposobu działania ich procesów. Zaczynamy od zidentyfikowania wąskich gardeł i wskazania obszarów, które wymagają przebudowy. W kolejnym kroku wdrażamy odpowiednio dobrane rozwiązania z obszaru szeroko rozumianej automatyzacji - od technologii content intelligence po RPA. Stosowane przez nas technologie pomagają w poprawie jakości danych, przyspieszeniu ich przetwarzania i zapewnieniu klientom szybkiego czasu reakcji.
Rozwiązania, które wdrażamy w branży BPO są skalowane i możliwe do wykorzystania w różnych procesach biznesowych takich jak:
Inteligentne rozwiązania, które pomagają dostawcom usług w optymalizacji procesów:
Narzędzie automatycznie analizuje skomplikowane procesy we wszystkich możliwych wersjach i wykrywa te ich elementy, które wymagają usprawnienia. Przy współpracy z działem data mining możliwe jest wskazanie punktów procesu, w których korzystne będzie wprowadzenie automatyzacji.
Dzięki content intelligence, data capture, uczeniu maszynowemu i sztucznej inteligencji rozwiązania RPA i BPM stają się bardziej efektywne.
Automatyczne przechwytywanie danych potrzebnych w danym procesie biznesowym pozwala eliminować czynności manualne i związany z nimi czas, koszty i błędy.
Inteligentne, automatyczne przetwarzanie dokumentów możliwe jest w trybie 24/7, co zdecydowanie przyspiesza procesy i umożliwia zachowanie krótkich czasów reakcji zgodnie z wymaganiami umów SLA.
Na konkurencyjność każdej organizacji bardzo duży wpływ ma automatyzacja i optymalizacja procesów biznesowych. Im procesy są bardziej skomplikowane, tym silniej występuje syndrom „głuchego telefonu”, czyli utrata lub zniekształcenie informacji. To, z kolei, rodzi ryzyko podejmowania niewłaściwych decyzji.
Istotnym jest, by procesy w organizacji były ustandaryzowane. Standaryzacja przyczynia się do obniżenia kosztów operacyjnych oraz stwarza warunki do oceny pracy.
Podejście procesowe jest również korzystne z punktu widzenia użytkownika końcowego. Otrzymuje on, jako osoba najbardziej kompetentna, we właściwym momencie, kompletne, pełne i odpowiednio przetworzone informacje, niezbędne do wykonania zadania procesu.
Oferowane przez nas rozwiązania pomagają:
Na rynku istnieje wiele rozwiązań automatyzujących procesy. Różnią się one pod względem oferowanej funkcjonalności i ergonomii działania, dlatego firmie spoza branży IT trudno wybrać rozwiązanie optymalne.
Wykonujemy analizy przedwdrożeniowe. Procesy opisywane są w notacji BPMN, dzięki czemu ich forma zapisu jest zrozumiała zarówno do klienta, jak i firmy wdrożeniowej. Wdrażamy systemy BPM – własne oraz partnerów biznesowych. Pomagamy dobrać sprzęt i technologię.
Oferowane usługi: